משרד הביטחון נערך בנמל התעופה לקבלת הפנים של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ

קובי פינקלר 1 Comment on משרד הביטחון נערך בנמל התעופה לקבלת הפנים של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ

היערכות משרד הביטחון לנחיתת נשיא ארה"ב בישראל: מאות עיתונאים מוזמנים ובעלי תפקידים, שטיח אדום באורך 80 מטרים, מאות דגלים, במות וטריבונות ימתינו לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון.

צילום: אמו"ן, משרד הביטחון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אגף המבצעים והנכסים (אמו"ן) במשרד הביטחון, המופקד על עריכת טקס קבלת הפנים לנשיא ארה"ב בנמל התעופה בן גוריון, משלים בימים אלה את ההכנות לביקורו בישראל של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

כחלק מההכנות, נבנה בשדה התעופה מתחם מאובטח המותאם למאות מוזמנים – אח"מים ובעלי תפקידים וכ-300 עיתונאים מישראל ומהעולם. במרכז רחבת הטקס הוצב שטיח אדום באורך 80 מטרים, טריבונה עם 250 מקומות ישיבה, במה למאות עיתונאים וצלמים, בימת צלמים, בימת נאומים, מתחם לעשרות ניידות שידור, מגדלי צילום ותאורה, אוהל לעיתונאים וחפ"קים לבעלי התפקידים. ברחבת הטקס יוצבו מאות דגלי ישראל וארה"ב ומאות זרי פרחים. דגש מיוחד יושם על תחום הבטיחות, על מנת להבטיח את ניהולו התקין של הטקס.

ראש חטיבת ההפעלה והשליטה במשרד הביטחון, דודו חן אמר: "מרגע קבלת המשימה, אגף המבצעים במשרד הביטחון פועל מסביב לשעון על מנת להבטיח שהאירוע יתקיים באופן מופתי, הן ברמת ההכנה והן ברמת הביצוע. גם בביקורי נשיאים קודמים ובביקור האפיפיור, משרד הביטחון הופקד על המבצע המורכב ואנשי המקצוע שלנו צברו ניסיון רב בביקורי אח"מים. ננהל את המבצע ברגישות ובמקצועיות מרגע נחיתת המטוס הנשיאותי ועד לעזיבתו את ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מלך הגויים אמרפל
    יותר לטובת שונאי ישראל – כך נראה כרגע,
    אך נמתין מעט ונוכל להיות יותר חכמים לגבי האיש. – לא סומכים עליו לרגע אבל רוצים לראות אם הוא זכה להיות שליחו של ה' להטיב עם בניו